monday CRM
monday CRM er en fullt tilpassbar og dedikert salgsplattform. Ingen koding nødvendig.
Vær ett skritt foran med AI.
Automatisert oppgavegenerering
Forvandle ideer eller møteresultater til handlingsklare oppgaver på få sekunder for automatisk å flytte avtaler fremover.
Utarbeidelse og omformulering av e-poster
Opprett enkelt enhver type e-post, eller bruk intelligente malforslag som sikrer at e-postene dine alltid treffer riktig tone, hver gang.
Innholdsgenerering og oppsummering
Lag gjennomført innhold for hvert trinn i salgsprosessen, eller oppsummer alt fra samtaleutskrifter til møtereferater.
Formelbygging
Enten du er ekspert eller ikke, kan du lage formler for selv de mest komplekse rapporteringsbehov for pipeline ved å bruke dine egne ord.
Tilpasser seg din salgsprosess
Tilpass enkelt ditt CRM til dine behov uten utviklerhjelp. Rediger salgsfaser, legg til så mange kolonner du vil, administrer flere pipelines samtidig, og mye mer.
Automatisering
Spar verdifull tid ved å automatisere deler av salgsprosesser
Lukk flere avtaler ved å automatisere repetitive oppgaver. Tildel potensielle kunder automatisk til salgsrepresentanter, sett påminnelser for kommende aktiviteter, motta varsler når en potensiell kunde åpner en e-post, og mye mer.
E-poster og aktiviteter
Kommuniser effektivt med kontaktene dine ved å integrere e-posten din. Loggfør automatisk sendte e-poster, overvåk interaksjonene dine, og bruk personlige e-postmaler for å spare tid.
Integrer sømløst dine favorittverktøy
Samle alle dine essensielle prosesser og data i monday CRM for de mest effektive workflows. Hvem har sagt at du ikke kan ha alle appene dine og bruke dem?
Administrer alt, uanset hvor du er
Med en dedikert mobilopplevelse som gjør det enkelt å administrere pipelinen din på farten, vil du alltid være oppdatert. Automatisk logging av samtaler, sjekking av rapportstatusser og legge til nye aktiviteter er bare noen av handlingene som er ett klikk unna.
Fra forhåndssalg til ettersalg på ett sted
Lead-håndtering
Samle potensielle kunder fra enhver kilde, sentraliser og kvalifiser alle leads på ett sted, og vurder dem automatisk basert på tilpassede kriterier.
Avtalehåndtering
Tilpass pipelinen din uten behov for en utvikler, dra og slipp avtaler mellom faser, automatiser manuelt arbeid, og hold enkelt oversikt over alle kontaktinteraksjoner.
Kunde- og kontaktstyring
Få en 360° oversikt over kundene dine. Hold oversikt over kontakt- og kontoinformasjon, loggfør aktiviteter og send e-poster — alt fra ett sted.
Etter-salgsstyring
Administrer aktivitetene dine etter salget på ett sted, slik at du kan holde oversikt over klientprosjekter, oppfølging av innsamlinger og mye mer.
Salgsdrift
Planlegg og akselerer rekrutteringsprosessen for salg, og utrust salgsteamet ditt med verktøy og ressurser som er nødvendige for å lukke flere avtaler.
Ofte stilte spørsmål
Hva er kundestyring (CRM)?
Hva brukes CRM-programvare til?
CRM-systemer hjelper også virksomheter med å optimalisere prosesser ved hjelp av automatisering, som reduserer manuelle oppgaver og holder arbeidet i gang. I tillegg sikrer integrasjoner mellom CRM-systemet og eksterne apper eller plattformer at prosessene blir mer smidige og sentraliserte.
Data er også en sentral del av CRM-systemer – de samler store mengder data om salgsprosessen, teammedlemmer, pipeline og mer. Denne dataen kan deretter presenteres på mange forskjellige måter for å forstå hvilke områder som fungerer godt, og hvilke som trenger forbedring. Dette gir verdifull innsikt i hvordan man kan styrke virksomheten.
Dette er bare noen av måtene CRM-programvare kan brukes på, men med et fleksibelt og tilpassbart CRM-system er mulighetene uendelige.
Hvorfor bruke CRM-software?
Her er noen grunner til å bruke CRM-software:
Håndtering av lead-nurturing: En CRM automatiserer mange deler av prosessen som er tidkrevende og utsatt for menneskelige feil, som å varsle selgere om når de skal kontakte potensielle kunder, spore interaksjoner og presentere kundereisen som et samlet bilde. Dette gjør det mulig for selgerne å ta informerte beslutninger om sine neste skritt.
Økt salg: En CRM hjelper team med å skape effektive salgsprosesser, bygge salgspipelines, automatisere repetitive oppgaver og analysere salgsdata for innsikt som kan øke antallet avsluttede avtaler. Med en CRM kan salgsteamene etablere en pålitelig prosess for hver avtale.
Nyttig analyse: CRM-systemer samler ikke bare kundedata, men analyserer dem og presenterer handlingsbare innsikter, slik at salgsteam kan tilpasse og optimalisere prosessen etter behov.
Bedre kundeservice: CRM-systemer administrerer en virksomhets kontakter og presenterer viktige kundeopplysninger, som kommunikasjon på tvers av alle kanaler, kjøpsregistreringer og mer – til de medarbeiderne som trenger det. Ved å ha enkel tilgang til alle relevante kundeopplysninger kan teammedlemmer levere en bedre kundeopplevelse.
Hvilke forskjellige typer CRM finnes det?
De tre typene CRM er Collaborative CRM, Analytical CRM og Operational CRM. Hver type er designet for forskjellige behov.
Collaborative CRM forbedrer kundeopplevelsen ved å gjøre kundeinformasjon og kommunikasjon mellom teammedlemmer og eksterne interessenter, som leverandører og distributører, mer tilgjengelig og lettere å dele.
Analytical CRM øker kundelojalitet og tiltrekning ved å samle data fra ulike kanaler (kontaktlister, e-post, sosiale medier og mer) og gjøre det tilgjengelig og handlingsbart.
Operational CRM er utviklet for å generere leads og lukke avtaler ved å automatisere repetitive prosesser som å identifisere potensielle kunder eller forutsi salg.
Hva gjør CRM-programvare god?
Hvordan hjelper CRM-programvare med min virksomhets prestasjon?
CRM-software hjelper virksomheter med å spore og administrere alle aspekter av salgssyklusen, kundedata og kommunikasjon på ett sted. For eksempel kan en CRM integreres med e-post, noe som gjør det lettere for team å kommunisere effektivt med kunder. Dette sentraliserer informasjon og prosesser, forbedrer samarbeid, øker effektiviteten og hjelper med å lukke flere avtaler, noe som til slutt styrker virksomhetens samlede prestasjon.
Hva gjør monday CRM unikt sammenlignet med andre CRM-programvare?
monday CRM gir deg muligheten til å effektivisere salgsaktiviteter fra før- til ettersalg, og skaper en omfattende plattform uten kompliserte prosesser.
Her er flere nøkkelkomponenter som skiller monday CRM fra andre CRM-software:
Full tilpasning: Bedrifter kan tilpasse plattformens utseende og funksjoner fullstendig med fleksible kolonner, detaljerte underpunkter, tilpassede visninger, robuste sorteringsmuligheter og mer.
Omfattende automatiseringer: monday CRM’s avanserte automatiseringer driver prosesser fremover, reduserer tiden brukt på manuelt arbeid og frigjør tid til å bygge relasjoner og øke salget.
Omfattende datavisualisering: Inkluderer live-rapporter og analyser ved hjelp av ferdigbygde dashboards og widgets for dybdegående og meningsfulle innsikter. Dette inkluderer også Kanban-visning, tidslinjevisning, Gantt-diagrammer og personaleberegningsfunksjoner.
Low-code/No-code plattform: Selv brukere uten teknisk erfaring kan designe sine egne arbeidsflyter med den intuitive, visuelle og brukervennlige grensesnittet.
Kristian af Sandeberg
Er du klar for en prat?
Vil du vite mer om hvordan Enablen kan hjelpe deg med rådgivning og implementering av monday service?
Du er alltid velkommen til å be om et uforpliktende tilbud gjennom skjemaet eller ved å kontakte Kristian af Sandeberg på telefon +45 89 88 07 50 eller via e-post på info@enablen.dk
Vi ser frem til å høre fra deg!