monday service

Transformer dine serviceavdelinger fra reaktive til proaktive.

Workcanvas online whiteboard implemeteringspartner
Workcanvas online whiteboard implemeteringspartner
Workcanvas online whiteboard implemeteringspartner

Klar-til-bruk-løsninger for en rekke servicefunksjoner

Ticket-håndtering

Multikanal-support

AI & automatisering

Tjenestekatalog

Medarbeiderlivssyklus

SLA-konfigurasjoner

Kunnskapsstyring

Porteføljestyring

Lager og bestillinger

Kundeportal

Effektiviser serviceprosesser fra A til Å med smarte automatiseringer og AI

Selvbetjente kundeopplevelser

Gi kundene mulighet til å løse vanlige problemer på egen hånd, slik at agenter kan fokusere på kritiske saker.

Automatisk ticket-klassificering

La AI automatisk merke tickets etter type, hastighet, avdeling og mer for nøyaktig å prioritere innkommende tickets

Smart ticket routing

Få raskere ticket-håndtering og reduser manuelt arbeid med automatisk tildeling til den relevante medarbeideren eller teamet.

Kunskapsbasert assistanse for ansatte

Løs et bredere spekter av problemer med AI-assistanse som henter relevant kunnskap og minimerer unødvendige eskaleringer og forsinkelser.

Effektiv kommunikasjon

Automatiser svar, oppfølginger og mer for å fremskynde kommunikasjonen mellom ansatte, kunder og alle dine interessenter.

Dashboards & analyser

Vær på forkant med servicetrends og problemer

Overvåk alle dine servicedriftsytelser for å oppdage problemer før de eskalerer, og identifiser områder som kan forbedres.

“No-code, low-code”

Full frihet til å skalere med forretningsbehov

Skap enkelt automatiserte serviceprosesser som dekker hele organisasjonen og raskt kan tilpasses etter behov – uten dyre utviklings- eller implementeringskostnader.

Hurtig implementering

Begynn å levere service, raskt

Ny en intuitiv brukergrensesnitt og klar-til-bruk-løsninger som sikrer rask oppsett og lynrask verdiskaping.

Effektiviser serviceprosesser fra A til Å med smarte automatiseringer og AI

Erstatt rotete e-posttråder med kommunikasjon direkte i plattformen for å knytte sammen interne og eksterne interessenter.

Omsett servicebehov til handling

Bygg bro over kløften mellom saker og større serviceinitiativer ved å administrere dem på ett sted.

Løs saker med full kontekst

Koble service management med organisatoriske ressurser som eiendeler, kunnskapsbase, mapper, inventar og mer.

Fremskynd samarbeidet mellom interessenter

Erstatt rotete e-posttråder med kommunikasjon på plattformen for å knytte sammen interne og eksterne interessenter.

”Teamet vårt ELSKER monday service-plattformen, og vi ser allerede på hvordan vi kan integrere den i andre avdelinger også. Den har effektivisert arbeidsflyten vår på en måte som både teamet vårt og kundene setter pris på.”

– Andrew Marshall, VP Operations,
Sewell Family of Companies

Integrasjoner

Integrer dine kommunikasjons- og IT-verktøy

Gmail

Azure DevOps

Microsoft Teams

Microsoft Outlook

Slack

DocuSign

Enterprise service management løsninger

monday service er designet for å effektivisere fremragende servicelevering på tvers av organisasjonen. Tilpass og skaler dine serviceavdelinger med enestående brukervennlighet, kodefri automatisering og robust AI.

Støttet av G2 kundeanmeldelser

monday service er bygget på den prisvinnende monday.com-plattformen

Ofte stilte spørsmål

Hva er ESM?

ESM står for Enterprise Service Management. Det refererer til praksisen med å bruke service management-prinsipper og -prosesser på tvers av hele organisasjonen, utover IT-avdelingen. ESM har som mål å forbedre og effektivisere tjenester på tvers av ulike avdelinger, som HR, økonomi, fasiliteter og mer, ved å bruke serviceorienterte tilnærminger, verktøy og teknologier.

Hva er ITSM?

ITSM (IT-service management) er prosessen hvor IT-team leverer sine tjenester til kundene.

Hva er ITSM-software?
Hva er den beste ITSM-software?

Den beste ITSM-programvaren er den hvis funksjoner best passer til din organisasjon og dens mål. monday service tilbyr en helhetlig, men strategisk ledelsesplattform med brukervennlige funksjoner som fremmer digital transformasjon.

Hva skiller monday service fra andre service management-plattformer?

monday service er valget for selskaper i alle størrelser som ønsker å levere enestående service med mindre friksjon. Dette skyldes dens brukervennlige grensesnitt, tilpasningsmuligheter som ikke krever utvikling, samt smarte automatiseringer og AI. Den går utover tradisjonelle tilbud ved å fungere som en allsidig, komplett plattform for å håndtere tverrorganisatoriske prosjekter, organisatoriske ressurser og fremme samarbeid med både interne og eksterne interessenter.

Hva er incident management?

Incident management er prosessen med å identifisere og løse kritiske hendelser som utgjør en trussel mot organisasjonen din, for å forhindre eller minimere forstyrrelser i tjenestene dine.

Hva er en servicenivåavtale (SLA)?

En servicenivåavtale er en kontrakt mellom en tjenesteleverandør og en kunde som beskriver komponenter som nivået av forpliktelse, ansvar og vilkår for den leverte tjenesten.

Kristian af Sandeberg

Senior Consultant & Partner
Kristian af Sandeberg

Er du klar for en prat?

Vil du vite mer om hvordan Enablen kan hjelpe deg med rådgivning og implementering av monday service?

Du er alltid velkommen til å be om et uforpliktende tilbud gjennom skjemaet eller ved å kontakte Kristian af Sandeberg på telefon +47 32 99 40 99 eller via e-post på kas@enablen-consulting.com

Vi ser frem til å høre fra deg!