monday service
Transformer dine serviceavdelinger fra reaktive til proaktive.
Klar-til-bruk-løsninger for en rekke servicefunksjoner
Ticket-håndtering
Multikanal-support
AI & automatisering
Tjenestekatalog
Medarbeiderlivssyklus
SLA-konfigurasjoner
Kunnskapsstyring
Porteføljestyring
Lager og bestillinger
Kundeportal
Effektiviser serviceprosesser fra A til Å med smarte automatiseringer og AI
Selvbetjente kundeopplevelser
Gi kundene mulighet til å løse vanlige problemer på egen hånd, slik at agenter kan fokusere på kritiske saker.
Automatisk ticket-klassificering
La AI automatisk merke tickets etter type, hastighet, avdeling og mer for nøyaktig å prioritere innkommende tickets
Smart ticket routing
Få raskere ticket-håndtering og reduser manuelt arbeid med automatisk tildeling til den relevante medarbeideren eller teamet.
Kunskapsbasert assistanse for ansatte
Løs et bredere spekter av problemer med AI-assistanse som henter relevant kunnskap og minimerer unødvendige eskaleringer og forsinkelser.
Effektiv kommunikasjon
Automatiser svar, oppfølginger og mer for å fremskynde kommunikasjonen mellom ansatte, kunder og alle dine interessenter.
Dashboards & analyser
Vær på forkant med servicetrends og problemer
Overvåk alle dine servicedriftsytelser for å oppdage problemer før de eskalerer, og identifiser områder som kan forbedres.
“No-code, low-code”
Full frihet til å skalere med forretningsbehov
Skap enkelt automatiserte serviceprosesser som dekker hele organisasjonen og raskt kan tilpasses etter behov – uten dyre utviklings- eller implementeringskostnader.
Hurtig implementering
Begynn å levere service, raskt
Ny en intuitiv brukergrensesnitt og klar-til-bruk-løsninger som sikrer rask oppsett og lynrask verdiskaping.
Effektiviser serviceprosesser fra A til Å med smarte automatiseringer og AI
Erstatt rotete e-posttråder med kommunikasjon direkte i plattformen for å knytte sammen interne og eksterne interessenter.
Omsett servicebehov til handling
Løs saker med full kontekst
Koble service management med organisatoriske ressurser som eiendeler, kunnskapsbase, mapper, inventar og mer.
Fremskynd samarbeidet mellom interessenter
”Teamet vårt ELSKER monday service-plattformen, og vi ser allerede på hvordan vi kan integrere den i andre avdelinger også. Den har effektivisert arbeidsflyten vår på en måte som både teamet vårt og kundene setter pris på.”
– Andrew Marshall, VP Operations,
Sewell Family of Companies
Integrasjoner
Integrer dine kommunikasjons- og IT-verktøy
Gmail
Azure DevOps
Microsoft Teams
Microsoft Outlook
Slack
DocuSign
Enterprise service management løsninger
monday service er designet for å effektivisere fremragende servicelevering på tvers av organisasjonen. Tilpass og skaler dine serviceavdelinger med enestående brukervennlighet, kodefri automatisering og robust AI.
Støttet av G2 kundeanmeldelser
monday service er bygget på den prisvinnende monday.com-plattformen
Ofte stilte spørsmål
Hva er ESM?
Hva er ITSM?
Hva er ITSM-software?
Hva er den beste ITSM-software?
Den beste ITSM-programvaren er den hvis funksjoner best passer til din organisasjon og dens mål. monday service tilbyr en helhetlig, men strategisk ledelsesplattform med brukervennlige funksjoner som fremmer digital transformasjon.
Hva skiller monday service fra andre service management-plattformer?
monday service er valget for selskaper i alle størrelser som ønsker å levere enestående service med mindre friksjon. Dette skyldes dens brukervennlige grensesnitt, tilpasningsmuligheter som ikke krever utvikling, samt smarte automatiseringer og AI. Den går utover tradisjonelle tilbud ved å fungere som en allsidig, komplett plattform for å håndtere tverrorganisatoriske prosjekter, organisatoriske ressurser og fremme samarbeid med både interne og eksterne interessenter.
Hva er incident management?
Hva er en servicenivåavtale (SLA)?
Kristian af Sandeberg
Er du klar for en prat?
Vil du vite mer om hvordan Enablen kan hjelpe deg med rådgivning og implementering av monday service?
Du er alltid velkommen til å be om et uforpliktende tilbud gjennom skjemaet eller ved å kontakte Kristian af Sandeberg på telefon +47 32 99 40 99 eller via e-post på kas@enablen-consulting.com
Vi ser frem til å høre fra deg!